The first Swiss Perinatal Research day hosted by the Lausanne Perinatal Research Group and funded by the FNS Scientific Exchanges grant and the Faculty of Medicine and Biology of the University of Lausanne was held on the 17th May. Publié le 21.06.19
It was a great success with over 60 attendees coming from across Switzerland (and internationally), representing different disciplines and domains within perinatal mental health coming together to share knowledge and network.
Les 10 ans de l'IUFRS Publié le 11.06.19
Les 10 ans de l'IUFRS
Le 10 octobre 2019, l’Institut universitaire de formation et de recherche en soins (IUFRS) fêtera ses dix ans à travers le symposium « La pratique infirmière avancée face aux enjeux de santé publique ». Ce sera l’occasion de confronter l’avis de divers orateurs-trices sur cette problématique.

IUFRS - Biopôle 2 - Route de la Corniche 10 - CH-1010 Lausanne
chuv-logo.svg