The Gender Equality Commission coordinates discussions and consultations on gender equality at UNIL.
It includes representatives from all faculties and staff bodies.
The Gender Equality Commission coordinates discussions and consultations on gender equality at UNIL.
It includes representatives from all faculties and staff bodies.
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Simon Butticaz
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Faculté de théologie et de sciences des religions Professeur ordinaire |
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Déborah Philippe |
Vice-Rectrice Carrières et société Professeure ordinaire |
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Sandrine Baume |
Faculté de droit, des sciences criminelles et d'administration publique Professeure associée |
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Faculté de théologie et de sciences des religions
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Valérie Cossy |
Faculté des lettres Professeure associée |
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Farinaz Fassa |
Faculté des sciences sociales et politiques |
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Professeure assistante PTC Institut des sciences sociales (ISS) |
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Professeure assistante LABEDUC - Laboratoire des sciences de l'éducatio |
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Faculté de biologie et de médecine Professeure ordinaire |
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Marianne Schmid Mast |
Faculté des hautes études commerciales Professeure ordinaire |
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Frédéric Herman |
Faculté des géosciences et de l'environnement Doyen Professeur ordinaire |
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Cléo Chassonnery-Zaïgouche |
Faculté des lettres Assistante diplômée |
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Anna Angelini |
Faculté de théologie et de sciences des religions Responsable de recherche |
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Clémence Demay |
Faculté de droit, des sciences criminelles et d'administration publique Doctorante |
Roxane Roduit |
Faculté des sciences sociales et politiques Etudiante |
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Carine Carvalho |
Bureau de l'égalité Déléguée à l'égalité |
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Serafino Gagliardi |
Adjoint de la direction RH et Responsable du centre de développement |
According to the “Promoting equality at the University of Lausanne” directive (PDF, in French), the Commission’s responsibilities are to:
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The Commission’s activities include examining applications for the Tremplin Grant. This provides funding to cover the responsibilities of women in the next generation of academics for a period, to allow them to concentrate on their research.
The aim is to help them take the next step in their academic careers and ultimately, if possible, to apply for a professorship.