Fin de l'enquête "Comment allez-vous?" Publié le 10.12.18
Fin de l'enquête "Comment allez-vous?"
1'048 étudiantes et étudiants de 1ère année ont répondu à l'enquête téléphonique du SOC et de la FAE. Merci!
New exchange agreement with the prestigious Columbia University Publié le 06.12.18
New exchange agreement with the prestigious Columbia University
A new exchange agreement has been signed by the International Relations Office of HEC Lausanne, University of Lausanne, which will give students the chance to complete part of their curriculum at the prestigious Columbia Business School (Columbia University) in the United States. An excellent opportunity to enhance your CV and explore another culture, while studying at a university that stands out for its global academic excellence!
Un cours commun de Master entre les universités de Lausanne et Lancaster Publié le 27.11.18
Un cours commun de Master entre les universités de Lausanne et Lancaster
Les premiers pas vers un enseignement commun en études littéraires médiévales entre les deux institutions ont été franchis à Lancaster.

Unicentre  -  CH-1015 Lausanne